Bijna zover - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Karinke Leij - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Karinke Leij - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Karinke

Blijf op de hoogte en volg Karinke

22 Januari 2018 | Nederland, Sassenheim

Na een spannende week, Rob geveld door de griep, zijn we op weg naar Sassenheim. Vandaar brengt Simone ons morgenochtend naar Schiphol. Om half elf vliegen we met Singapore Airlines naar Singapore. Een vlucht van ruim du 12 uur! Daar wat rust en wellicht een city tour. In de avond vliegen we door naar Auckland. Een vlucht van 10 uur. In Auckland hebben we voor de eerste 2 nachten een hotel geboekt om te acclimatiseren. Daarna vervolgen we onze reis in een kleine, knusse en hopelijk comfortabele camper. In ieder geval is het een automaat! We blijven nog een paar dagen in Auckland want er zijn dat weekend allerlei feesten vanwege Auckland anniversary! Kortom... We hebben iets om naar uit te kijken! Jullie horen gauw! Het tijdsverschil met Nieuw- Zeeland is 12 uur!!

• 22 Januari 2018 - 21:03

Renee:

Lieve Rob en Karinke, eindelijk is het dan zo ver. Jullie mooie trip naar nieuw zeeland gast beginnen. En dat precies op Simone haar verjaardag. Goede vlucht morgen. Ik kijk erg uit naar jullie reisverslagen. Heel veel plezier.

• 22 Januari 2018 - 21:12

Laurens:

Goede reis en ik verwacht een Maori Tatoo op je linker boven arm pa!

• 23 Januari 2018 - 07:57

Simone:

Veel plezier, geniet van dit mooie land! Maak veel foto’s wij zien die graag bij jullie terugkomst!! Xxx

• 23 Januari 2018 - 10:02

Denya:

Heel veel plezier, geniet van deze mooi ervaring en ik ben benieuwd naar de foto's!

• 23 Januari 2018 - 14:30

Belinda:

Heel veel plezier en superleuk om mee te lezen met jullie belevenissen. Xxx

• 23 Januari 2018 - 16:34

Henny:

Karinke en Rob, dit wordt de tweede keer van reageren. Eerst ging het fout. Gelukkig kwam er hulp van Renate. Na en spannende week eindelijk toch op reis.fijn dat ik jullie kan volgen via de laptop.nulaat ik het bijde wens dat jullie zoietsals de reis van jeleven zult maken.dus tot de volgende keer,liefs papa