Het gaat goed met mij - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Karinke Leij - WaarBenJij.nu Het gaat goed met mij - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Karinke Leij - WaarBenJij.nu

Het gaat goed met mij

Door: Karinke

Blijf op de hoogte en volg Karinke

05 Februari 2018 | Nieuw Zeeland, Wellington

Het lukt maar niet met de blog.
Hopelijk morgen of een andere dag.
Even kort :
Maak jullie niet ongerust. Het gaat gelukkig goed met mij. De zwellingen trekken al weg, maar nog een kleurrijk gezicht.
Groeten van ons beiden.

  • 06 Februari 2018 - 11:51

    Renee:

    Wat jammer dat de mooie tocht zo moest aflopen. fijn dat het alweer wat beter met je gaat Karinke. Als ik jullie reisverslagen zo lees, is het echt genieten in een mooi land. Van papa hoorde ik dat jullie nu naar het zuider eiland gaan. Zit er qua natuur veel verschil tussen het noorder en zuider eiland? Enfin ik zal het wel lezen in jullie verslagen. Hier alles goed. Afgelopen zondag is suse aimee gedoopt. Bijzonder om dat mee te maken. Rob en karinke, geniet ervan. Heerlijk met de camper op stap. Peter en ik van de zomer weer. Liefs uit vlaardingen

  • 06 Februari 2018 - 16:50

    H.J.Kouwenhoven:

    Gelukkig redelijk goed afgelopen. Karinke en Rob kunnen hun reis vervolgen. Het leed is nog wel niet helemaal geleden, naar het lijkt, maar twee dappere toeristen houden vol. Hopelijk is de pijn te verdragen en breekt weldra het aangename leven weer aan. Ik denk, dat Rob mogelijke nieuwe wildebrassen nauwlettend in de picture zal houden, of liever: ik zie Rob met enig plezier hun een staak tussen de benen steken, mochten ook zij zich misdragen. Vooral weet ik zeker, dat jullie het reisplezier niet zult laten vergallen met gedachtes als "wat zal de volgende treurnis zijn?". Wat mij betreft, ik ben niet zo ingenomen met de oude tegeltjeswijsheid: "de mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest, maar nimmer op komt dagen..." en jullie kennende ben ik ervan overtuigd, dat jullie reislust voldoende weerstand biedt. wanneer onverhoopt een teleurstellinkje zich zou aandienen. Niettemin, van harte power toegewenst om de nodige pret te blijven beleven. papa

  • 06 Februari 2018 - 21:10

    Belinda:

    Jeetje joh gelukkig redelijk goed afgelopen. Neem aan dat de "daders" wel even de pas hebben ingehouden om te vragen hoe het ging.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karinke

Met een camper door Nieuw- Zeeland !

Actief sinds 27 Dec. 2017
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 10690

Voorgaande reizen:

23 Januari 2018 - 30 Maart 2018

Reis naar Nieuw- Zeeland

Landen bezocht: